FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under maj 2009

Av anna notstrand - 31 maj 2009 09:41


Japp då börjar jag om igen och skriver ytterligare en gång på nytt, allt försvann det jag skrev "innan" typiskt!


På tal om matematik, så enlig min lärare så har jag klarat mig riktigt bra i matematikkursen A och om jag får VG på  det här sista provet så får jag MVG i slutbetyg! GISSA OM JAG ÄR GLAA xD


Mattematik en söndagsmorgon kan väl inte bli bättre? tur att jag inte var ut igår, då hade det verkligen gått susen ;P


- jag ska KLARA DET! JAG SKA!

 och den där utväxten ska jag göra något åt nästa vecka! :)

Av anna notstrand - 30 maj 2009 22:54


Om jag skulle köpa något par av dessa skor, vilket par skulle det då bli?


första eller andra paret?

 Strap Between the Toes - Studded Crystal Sandal - 9 cm

Strap Between the Toes - Studded Crystal Sandal - 12 cm




Av anna notstrand - 30 maj 2009 22:19


Spänningen i ROBINSON 2009 gjorde mig GALEN!


-vem var egentligen den riktiga överlevaren i Robinson?

ah, vinnaren Ellenor gjorde mig galen! Hon skulle inte vinna?!

åh hon var bara en falsk sak en efterhängare trasa vad som helst?, jarmo var bäst, han åt allt, han gjorde allt i naturen rätt han var social mot alla, han snackade aldrig skit han var sig SJÄLV! åh,  varför inte Jarmo, jag är besviken på röstningen jarmo är endå överlevaren för MIG! inte ellenor, och vad hände med anna? hon skulle ta jarmos 2:a plats och jarmo 1:a plats!


  



<3

Av anna notstrand - 29 maj 2009 20:39

älskar dig jesper oscarsson <3

Av anna notstrand - 27 maj 2009 15:43

-fan va jag är less på plugg nu!! blä

Av anna notstrand - 21 maj 2009 12:57

Nu sticker jag till Narvik och dyker med midnattssolsdykarklubben.

Min  älskling följde med ändå fast han var förkyld, rart av honom, jag visste det för han är alltid bäst min prins <3´


 diving is the life for me right now, wee seaa in the deep water, maybe?


Av anna notstrand - 18 maj 2009 18:45


En hel resa runt jorden med elin gjorde jag i Lördags, det var i ju försej inte runt jorden men iallafall runt alla klädhängare xD Det är som jorden för mig och elin x) Alltid lika kul varje gång med dig stumpan <3


ey, föresten har ladda nu 299/300 pics så detta är den sista sen måste jag paya 20 spenn, shitsamma laddar endå från mammas tele ;)


Vi fliickor






Av anna notstrand - 15 maj 2009 23:39


Jag går labyrint varje morgon, gör inte ni det?

En städning håller för mig 2 dgr sen är det kört då ser det ut såhär xD



Min städning tog mig 3 timmar. Jag förstår mig inte på mig själv, varför kan jag inte hålla rent från första början?! men nu fasiken ska jag hålla RENT!

undra hur länge det löftet håller?



- kramkram annapetronella





Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards