FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av anna notstrand - 15 maj 2009 23:39


Jag går labyrint varje morgon, gör inte ni det?

En städning håller för mig 2 dgr sen är det kört då ser det ut såhär xD



Min städning tog mig 3 timmar. Jag förstår mig inte på mig själv, varför kan jag inte hålla rent från första början?! men nu fasiken ska jag hålla RENT!

undra hur länge det löftet håller?



- kramkram annapetronella





Av anna notstrand - 15 maj 2009 17:09


Herregud villekn upp-o-ner dag det har varit idag, jag vet inte riktigt om jag ska säga det är negativt eller positivt..


I have something i want to show you ,my readers


Jag var på arcus loppis förra helgen med milfen"jespers mother", där hittade jag bland annat denna söta väska för 5 KR? den var så söt så den köpte jag till min lilla samling här hemma! xD


 



My toyta is fantasic, hell NO? My shoes is fantasic, ! hell yeh!


Köp ni också dem (längre ner), så underbara att gå i. Gav mina gammla till mammsingen så hon också får något snyggt på sina fossingar hon med xD

 kramkram annapetronella



Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards