FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under februari 2009

Av anna notstrand - 28 februari 2009 19:28


Vad tycker ni om mitt nya byte med bakgrund och färger, Den gammla med leopard eller den nya? =)


ha en bra kväll och missa inte melodifestivalen klockan 20.00



Av anna notstrand - 28 februari 2009 17:16

 Idag valde jag en vintage stickad väst, ser ut som lite 50-tal, snyggt som tusan!

Idag bjuder jag lite på mig själv en Tummen upp(Y)

Idag har jag haft jobbardag på ica i 5 timmar, fick många blickar och undringar var jag hade hittat denna väst, jo på seconhand hittar jag mycket fina saker!








































Av anna notstrand - 27 februari 2009 21:30


magnus du är en värd vinnare, fan vad du är sexig!

Du är bäst i hela let`s dance, jag hoppas verkligen att du vinner allt, du är som en pärla på golvet glider fram som en ängel, hoppas hoppas!

Och inte bara det, hur sexig som helst!

Jag undrar också hur en sån tung människa som en elefant kan vara så perfekt på golvet som du?!

hoppas på dig magnus v



Av anna notstrand - 27 februari 2009 19:38


haha, jag vet inte om man ska vara så lycklig, dem är nybörjare men RIKTIGA KÄMPAR!

vi är två år gammla spelare men ändå innebandy i blodet om man säger så!


Vet ni`jag stod i MÅL sista 20 minutarna och gjorde en FETT räddning med ett stort vråååål! hahha, höll mig för hjälmen och skrattade gött, fyfasiken! det var en kul match,ser framemot ett sådant bra spel igen!

DET ÄR BRA KÄMPAT TJEJJER!



Nu är det dags för godiskäkande och snart let`s dance!


ha en underbar kväll allesammans v, annapetronella

Av anna notstrand - 26 februari 2009 21:19


AAAH, jag är så glaa!

Alla mina bud har gått så jättebra!

mina cheapmonday har stigit nu från 20- 80 kr :)

koftan ligger på - 20kr


gå ni också in och kika på mina aktioner! snabba hugg, lite tid kvar!!


http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=85290185

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=84666779

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=84666176

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=85221418



Av anna notstrand - 26 februari 2009 17:15


Dessa små rödingar höll jag nästan på glömma helt eller jag fick dem idag hehe, beställde från min praktikplats, så otroligt söta till sommaren

v me loves

Jag kan säga att dem är jävligt fula så dem blir söta, har inte sett en ända i Södra sverige som går med dessa på fossingarna. Helt ärligt ni borde testa dem, I promise you that you would be inloved!


Jag är så hungrig, mammsingen kommer aldrig hem juh, blir lite frustrerad här hemma helt ensam! kom hem nu mammy v Annapetronella






Av anna notstrand - 26 februari 2009 15:44


Den äger jag ja!


Och så är det bara att den sitter bäst på mig! me loves <3


köpt på h&m divided för 498 kr ja lovar de är det värt!

finns aldrig än snyggare skinnjacka än denna.- nejnej!


Nu väntar jag på att mamma ska laga mat till sin dotter, hejsvejs ha en bra dag mina läsare! :) puss annapetronella


Av anna notstrand - 26 februari 2009 13:51


Kom in för dörren för ett par minuter sen och direkt in på mitt älskade tradera, någon som har budat- och jag är glaa!


hittade en fuskpäls som är fint nu till våren leder med budet nu 206 kr + frakt 50 kr, perfekt 300 kr för en päls är fan ej dyrt, men budar inge mer nu om någon går över mina money!


Japp sen har jag hittat ett par monkiskor, mums va fina dem är! love them too v


Här är då mina blivande drömmar!



Och min onyttighet bara fortsätter när jag är med linno, shirfyfan!

man ska leva livet , go mauh möuh mauh maut i rättan tid åeh maut rou! ;)

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards