FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av anna notstrand - 18 februari 2009 20:25


I`m ready with my new things, tonight im going to start them on! haha

soft soft!


nu är jag tillbaka från träning, sitter på jobbarplatsen ica och väntar in bussen som går 20.47 tror ja? ah det stämmer jävligt bäst" hih'


Pratade med darling nyss, han bara vad är väte20+syre+EISTEIN= hyperaktivsystosterma?


haha, typ geni på kemi? hahaha det rimma ju!  jag kan ju också bli einstein? fast kanske en blond sådan!

vad håller jag egentilgen på med? dumförklara sig själv! trög jag är!

nu slutar jag! '


på tal om min superaktiva träning, så gick den bra idag eftersom jag har en massa TRÄNINGSVERK så är det bra! och mensvärk:S



nattinatti mä er, tack för idag!  'Älskar dig baby <3

Av anna notstrand - 18 februari 2009 17:55

nu ska jag promenera till mitt älskade löpband

ahuw, det är det bästa jag vet v


Jag har nyss tryckt i mig en go semla efter maten,har min mens nu så man är otroligt sugen på sötsaker, är inte ni det?! :O

ah, men du o ja linno vi är baskimej sugen, så jag är iallafall ente ensam om det! xD

skriver mer sen( om jag orkar haha), petronella


- har en överraskning till dig gubben så jag hoppas du kommer till mig denna helg;)  lite mutning får jag hoppas funka!


älskar dig jeppe <3

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards