FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under februari 2009

Av anna notstrand - 25 februari 2009 18:06


Åh minnen sen sommaren 07 rixfm i kalmar ploppar upp i hjärnan, och börjar längta efter mina underbara vänner där nere.. så synd att jag inte fick träffa alla i sommar pågrund av brist på tid, FUKK tiden bara rusar iväg på sommaren, ush..'


Jag saknar er verkligen mina underbara vänner i Kalmar, och du elin du är en otrolig vän, min bästa elin<3



sommaren 07- RIXFM KALMAR, saknar tiderna tillsammans :)



jeeey, snygg min sötelin! :)


snyggingsbloggen  www.elinahlgren.blogg.se

Av anna notstrand - 24 februari 2009 11:30


nu är jag faktiskt på bra humör, kläderna är på och allting, prövade mina misssiixty jeans stentvättade, satt jättebra på mig nu.. satt mycke pösigare i sommras! kanske fått lite mer fett på ässet, hahah!

sen har jag mina underbara vita converse till, snyggt som fan!

Idag är man HETINGEN NUMBER ONE, haha!


dagens outfit ( låter så löjligt, hehe)

ja chowha inte ässet,


visst är jag snygg tyra banks?- är det rätt pose?


ha en bra USA-dag(fettisdag) haha


Av anna notstrand - 24 februari 2009 10:34


 

Min bästa dag idag- eh nej!

jag är sviniriterad av NÅGON anledning, jag tror du känner till den för det var du som startade DEN! tack min dag är räddad, tacksåmycket.

 TITTA TITTA TITTA HIT DENNA TEXT!

Om jag någon GÅNG skrivit i min blogg om att jag och min älskling har bråkat så behöver inte det BETYDA ATT DET ÄR UPPEHÅLL ELER SLUT ?!

Fan, vad iriterande folk, jag blir crazy.. en smart ide? FRÅGA FÖRFAN!


Nu är jag lite väl upphetsad och iriterad, det behöver inte betyda att jag hatar er eller tkr illa om er, eller att jag är elak utan

att ni snälla bara inte ska snacka eller bry er - TACK!


EN SAK TILL- om ni fortsätter och ser, att jag skriver att jag älskar min jesper och har bilder på han och att vi är med varandra varje helg, hur fan kan man då tro att det är SLUT? TÄÄÄNK!!!!!!!




Av anna notstrand - 23 februari 2009 14:47


Har varit och motionerat idag, försökt iallafall! =)

känner mig LITE bättre nu, men inte alls som vanligt, tar ett par dagar tills allt känns rätt & bra igen, eller hur min Linnea?!  vi är det bästa undersköterskona dags att göra en egen ungdomsmottaging! hehe


Nu när man är som mest osocial så har jag sytt en hunddress till min vovva som  är nere i skåne, han ringde och medelade att han frös så mycket och att hans älskling skulle sy en dräkt till han.


Den är inte riktigt klar än, men på G :)


fin va :) va duktig jag är!


 

 

Annapetronella

Av anna notstrand - 22 februari 2009 19:53


Nu är det 3:e gången jag skriver om det här, UTAN ATT RADERA!!

ah , vad jag blir galen på mig när jag trycker på massa skit på tangentbordet!

Älskling är nu bort bort borta, föralltid typ i 2 veckor ska vi vara ifrån varann, fan hur galen kommer jag inte bli utan dig baby & ingen teeshirt lämnade du som jag kan sniffa på :/ DUMMIS!


som planerat skulle jag fota en massa bilder på oss från fre-sön men såklart händer allt 1 timme innan han reser och då kommer mina tårar, som rinner jämnt ner från min kind! alla känslor bara bombarderas ut ur mina söta ögon juh, stakars mig....


Om vi fortfarande spenderar vårat liv tillsammans i senare dagar så kommer vi flytta ihop och leva lyckliga i alla mina dagar, det längtar jag till han kommer vara en jättego far, jag lovar! du är finast hun <3


check my little tår där, visst är man så söt!:)





Av anna notstrand - 20 februari 2009 21:58


Converse eller skopunkten?


Kikade in på skopunkten.se och hittade dessa converselikande skorna, sjukt snygga till blåa stupröriga jeans.

Ska jag beställa dem eller inte?  kanske köper jag äkta endå, äh får se!

Vad tycker ni?

Väntar min älskling som kommer vid 00.00 tiden, ah vad skönt att mysa skin mot skin <3 älska dej



Av anna notstrand - 19 februari 2009 17:33


Tibbaka igen, det blir fram och tillbaka med bloggandet varje dag!

Jag har nu varit och tränat med frida, det var skönt som fan!'


nu väntar nästa träning - innebandy , ush inte peppad men jag måste :O

ha en fortsatt bra kväll med er, kyssar annapetronella


Av anna notstrand - 18 februari 2009 20:25


I`m ready with my new things, tonight im going to start them on! haha

soft soft!


nu är jag tillbaka från träning, sitter på jobbarplatsen ica och väntar in bussen som går 20.47 tror ja? ah det stämmer jävligt bäst" hih'


Pratade med darling nyss, han bara vad är väte20+syre+EISTEIN= hyperaktivsystosterma?


haha, typ geni på kemi? hahaha det rimma ju!  jag kan ju också bli einstein? fast kanske en blond sådan!

vad håller jag egentilgen på med? dumförklara sig själv! trög jag är!

nu slutar jag! '


på tal om min superaktiva träning, så gick den bra idag eftersom jag har en massa TRÄNINGSVERK så är det bra! och mensvärk:S



nattinatti mä er, tack för idag!  'Älskar dig baby <3

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards