FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under februari 2009

Av anna notstrand - 18 februari 2009 17:55

nu ska jag promenera till mitt älskade löpband

ahuw, det är det bästa jag vet v


Jag har nyss tryckt i mig en go semla efter maten,har min mens nu så man är otroligt sugen på sötsaker, är inte ni det?! :O

ah, men du o ja linno vi är baskimej sugen, så jag är iallafall ente ensam om det! xD

skriver mer sen( om jag orkar haha), petronella


- har en överraskning till dig gubben så jag hoppas du kommer till mig denna helg;)  lite mutning får jag hoppas funka!


älskar dig jeppe <3

Av anna notstrand - 17 februari 2009 17:22


NOW I`M RICH,


Jag fick massa pengar ut i lön ( då menar jag MASSA) , men åkte på en hel del skatt dessvärre!

På ett sätt är det bra, får tillbaka det 2010 då har man pengar då också!'

Men jag är en massa glad nu, ah pengar till mitt ekonomispar! =)


Nu kan man nästan leka Paris Hilton ha pengar på toalettrullen! ;) -tss

Av anna notstrand - 17 februari 2009 15:22


vet ni hur glad jag är, fan mycke pengar till mitt ekonomisparande <3

fan va ja e glaaaaa <3 v

Av anna notstrand - 17 februari 2009 14:23


Nu ska jag dra till cancervärmesolariumet med mammsingen, men det är så otroligt avstressande för mig.. stressad som jag alltid är så är det ett NEED!


Eller före det ska jag ta tag i min gammla lön sen i sommras som är värd 16 00 och min inventeringslön 1056 kr och min lön under två helgen 1000 typ.


Jepp ska bli skönt att få den men är skyldig mamma 4000 kr för fjällrävenjackan också! shhy, usch mycket pengar..


nu ska jag springa till bussen, kyss på er v Annapetronella




Av anna notstrand - 16 februari 2009 21:08


Träning är livet, utan träning är vi döda. ohyes thats right i vart fall litegrann!


Stenhård träning idag vid min sida, då menar jag STENHÅRD SOM STÅND!


Min träning bestod av träning av muskler:

triseps,biseps,löpband,axel,rygg,röv,sidomukler,si
tup, situps med 5kg vikt.

ohyes, älskar mig själv när jag kämpar, nu väntar vi bara på resultatet.

måste nästan bara ta en före och efter bild efter en månad eller åtta?"

 Hahah! omg, nu är jag trött efter sås-innebandypasset =)


jag måste bara säga fan vad duktig jah har VARIIT! =)


nu ska jag läsa sofiesmode i sängen! natti natti my readers v



Av anna notstrand - 15 februari 2009 21:51


barajeppes de är jag det, saknar dig gubben.. åh det är denna natt som är som tyngst på hela veckan, när man nu efter helgen ska lägga sig en säng som är helt kall och ensam & ingen jesper :`/ usch så hemskt!


Imorgon börjar min beachbody 09, jag har gått upp 3 kg nu för jag har varit lat i min träning, innebandyn har varit sumpad nu i 2 weeks, på ett sätt otroligt SKÖNT men ett sätt JÄVLIGT DÅLIGT!


jag är en sån persson som älskar att vara i trim och ha snygg kropp, och det har jag inte nu, min orginalvikt är 49-50 kg nu 53! ah, vad har jag GJORT!

Jag bantar inte ner mig jag tränar upp mig, då föbränns fett och kroppen blir tight! mm, jag älskar att se resultat!


Nä nu sätter jag fan sprätt nu ska jag kämpa!

Imorgon innebany 18.30 men gym löpband före efter praktik, ohyes




tack för ni läste, annapetronella

Av anna notstrand - 13 februari 2009 11:21


like he says, jag har fan skumma bloggningstider, antingen typ svintidigt på morgonen vid 5 eller så svinsent på natten.

De är fasiken så!du har allt rätt i det!


Nu e jag iallfall med darling, här i L - jag är bjuden på middag på baantai av min hun <3 underbara du, passade på att smita in på bloggen när han är ute med hunden, ska klä på mig nu! haha, kläderna åkte av direkt!? tss,laughting!


Tjiing, ha en bra dag ni mä mina läsare, kramkram annapetronella

 




Av anna notstrand - 13 februari 2009 05:34


NYTT!

OHSHISES! förlåt dem som inte vågade nämna sitt namn och stå för åsikt, skrev 14 ist för 13, WHATEVER:) 


Ett grattis till mig själv på 17 års dagen!

idag ska jag till min älskling & mysa <3


ha det bra mina läsare, Annapetronella

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards