FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av anna notstrand - 10 juni 2009 21:52


Dessa snyggingar kommer från skopunkten, vilket inte jag skulle kunna tänka mig! 349 :- hur snygga som helst till fest och vardagliga plagg! snygga!






Av anna notstrand - 10 juni 2009 17:22


Före min färgning, fixade till håret på Gossip i Luleå dessvärre inget jag rekomenderar. Det mesta hon gjorde var att klaga men för att käna pengar.

Min mor har varit Frisör och hon påstår inte att håret är "slitet" utan lockar gör håret uttrockat.



Blusar blusar blusar, det är mitt sommar plagg som just nu är i HIT i min garderob <3 vad är ditt sommarplagg då?

Min söta lillasyster Tindra tittar också in på bild på bloggen då och då, Idag föjde hon stolt med mig till skolan för att fika! Min pärla är så söt!

En sommar utan blommplockning vore sanslöst! Du & jag min pärla


Nu ska jag jobba i en timme " blev rastavlösare" uush, Har börjat inse att jag är alldeles för snäll när det angår jobb. Måste nog lära mig snart att säga ifrån på skarpen! hah kramkram anniish

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards