FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 3 november 2009

Av anna notstrand - 3 november 2009 11:07

  


Det blev faktiskt ingen städning vilket var väldigt skönt, isället sätter jag in en dagens outfit utan huvud, för jag har inte hunnit fixa färdigt mitt hår, det är helt blött, väntar på att det ska självtorka färdigt!

Inget funkar på mitt hår, varken hårmouse, hårfön, hårspray, det enda är att krama lockarna med vatten och låta det självtorka! faktiskt naturligt skönt!  Och smink har jag sällan, det enda jag avänder är Clinique puder, poooff!


Halvskinnbyxor, svart enkel sjorta, nitskor, moouha så snyggt! haha


Dagens outfit, låt er inspireras av mig! haha

 

    

Av anna notstrand - 3 november 2009 10:20

 

Min nya 50-tal klänning, i love it


Jag älskar den starkt, Längtar tills den kommer till användning, annars är den bara snygg när den hänger där i gareroben! mouaa

 

Jag ska göra den lite snyggare med att byta snöring där bak till något med siden så blir den hundra gånger snyggare! Nu ska jag städa lite i lägenheten, sen till skolan börjar kl 12.45 sovmorgonen blev inte så lång vaknade kl 7 som vanligt! Men jag ska passa på och sända min tiamopumps som blev sålda!

 

föresten hittade en svinsnygg klänning igår på hm, och jag smälte vetnihur fin den var, men jag ska köpa Timberland muklukk Kängorna idag för mycket pengar så det blir nog inget över.. eller det vet man aldrig med mig ;)

 

NI kan hålla med om att den var snygg va?


  


Puss på er, nu ska jag leka skurkärring och städa fint!



Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards