FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 25 november 2009

Av anna notstrand - 25 november 2009 08:56

fråga från anonym

fyyy, vad egoistiskt! för de första. om man inte tror att man kan vinna har man redan förlorat! dvs. att du inte ens tror att du kommer klara det! och för de andra, är en utbildning, ett bra jobb, mer värt än ett människoliv? usch! din famlils skullle säket vara med och stötta om de hände och man kan inte alltid "forma" sitt liv som man vill ha det. man få ta konsekvenserna av sina handlingar!¨


Min åsikt

Vi människor är olika, det är bra! Du får ta konsekvenser för dina handlingar, jag tar konsekvenser för mina handlingar. Vi har ett val i livet, och jag hade valt att ta bort barnet, tyvär.. Min Utbildning är viktigare? Ja självklart är den det! Jag går före, för jag ska ha min utblidning som jag strävar efter och det är barnmorska..

Abort är tilllåtet i sverige " ännu" vilket betyder man får göra som man vill! I vecka 10 så är  barnet inte ett levande foster, den har inget aktivt liv.





Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards