FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av anna notstrand - 10 juli 2009 17:00


Budget från asos, här är lite godbitar som gärna hade platsat i min garderob, det kostar inte speciellt mycket heller, dessa toppar var på 3/6 sidor gav upp för det var så jobbigt för min dator är svinseg! vad tycker ni, är dem inte läckra ? <3!


                                  82 kr                                      55 kr

ASOS Sateen Bow Front Corset in the style of Kimberly StewartASOS 50's Floral Print Halter Top

                96 kr                                      41 kr

ASOS Premium Corsage Corset in the style of Kimberley (Girls Aloud)ASOS Backless Scoop Back Jersey Top

                 41 kr                                     68 kr

 ASOS Colour Block Jersey Crop Top in the style of Agyness DeynASOS Beaded Necklace Print Top

                 68 kr                                  206kr- to mutch

 ASOS Camouflage Leopard Print Tee in the style of Fearne CottonASOS Petal Racerback Top

                 123 kr                                  275 kr- otroligt snygg, but to mutch!

ASOS Cut Out Zip Front Bodycon Top in the style of Nicky HiltonASOS Heart One Shoulder Top in the style of Victoria Beckham

                  151 kr                                  82 kr

ASOS 50s Cross Back Longline TopASOS Macrame Bow Back Top

               206 kr                                       68 kr

ASOS One Shoulder Pleated Bubble Hem TopASOS Chiffon Panel Oversized Jersey Backless Top






Av anna notstrand - 10 juli 2009 16:37

Vet ni vad jag just nu kikar runt på, jo REAAA! Gud vad jag älskar rea, man kan köpa så otroligt snygga kläder för så otroligt Lite, asså det är sanslöst

Och skor för hur lite som helst, Im fu*king love it! im crazy loved in clothes mjummie v


Var in och kikade på webbshop Asos, och det är just nu 70% rea och annapetronella är i farten och hugger tag i allt! Her I comes.. ni gör inte misstag om ni går in ock kikar för det finns jättemycket fint, rekomenderar inte till dem som ska spara pengar! ;) kraaaam, nu ska jag fortsätta och kolla innan jesper kommer hem! tjingeling v



Av anna notstrand - 10 juli 2009 11:45


Jag ska baka kanel och vanilj bullar idag från farmors recept, ni skulle bara veta hur goda mina bullar blev sist nästan oförklarigt ska jag säga! :)


Men det är faktiskt mycket roligare att baka när man har mönstrade bullformar som jag ska kika efter idag, självklart har dem väl inte det här i Gällivare men vi får hoppas iallafall! Det finns som sagt var inte så många affärer att besöka i detta samhälle! aah blir galen haha.

Jag får önska er en bra dag v kissiees


Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards