FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av anna notstrand - 12 juli 2009 17:32


Fick insperation av Elin kling, avklippta  leggings eller om man vill ha strumpbyxor vilket som, den längden du vill ha  och färg förståss och gör bara lite hål med saxen sen färdigt! Fint va?


Lollo kom mig med en ide idag, att inhandla att allt man köper i skåne på rea så får man så otroligt mycket mer.Eftersom jag drar till skåne imorgon så var det svinbra ide, saleshopping är inte fel, nejnej! I skåne kommer jag inte blogga någonting, så ni får leva med att jag inte bloggar på 3 veckor? men jag antar att ni ändå är van hihi!


  •  kort grå tröja, cubus snyggare i verkligheten Fyndade på rea 79 kr!
  • blå/vit randigt linne, Monki 129 kr I think!?
  • shortsen, avklippta leejeans, hittade i garedroben! :)
  • bara ett par orginalleggings
  • jesusskor från skopunkten 299 kr? tror jag
  • och fetbrilssen, Lindex 89 kr


 

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards