FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under juli 2009

Av anna notstrand - 7 juli 2009 21:06


fan vad snåla ni var med kommentarerna! Skit i det då..

jag ska inte göra något kul mer då..  äh!



Av anna notstrand - 7 juli 2009 16:50

Vaf*n har man lite och göra så har man, men ändå rätt intressant fråga?

- fega inte ur nu, jag vill höra vad alla har att säga om henne! Så kul, snåla inte på kommentarer! I come baack tonight! Mjaaou mjaoou. kissies


Av anna notstrand - 7 juli 2009 12:27


Regnig sur dag idag, en perfekt dag för shopping! Vaknade 11 i morse och de bara öste ner, fan vad skoj jag älskar regn? men what jag har fan inga stövlar så kunde inte plaska i pölarna med syrran, åh stakarn!


Så min shoppinglista idag skulle vilja bli

  • ett par coola stövlar, helst mönstrade!
  • kikar lite inredning till lägenheten, den planeras vara i 50 tal.
  • en spetströja på lindex, SKITFIN FANNS PÅ REA TILLOMED!
  • Bärbardator inte mer en 5000 kr!

Föresten så hittade jag ett par leopardleggings och en söt katttröja till syrran igår så fin var hon, och stolt att anna hade köpt dem! HHIH!


Lets see what happend, ha en bäst dag mina läsare- kissies from me '

saknar er mina kalmarbrudar, ni är dem finaste jag har <3!



Av anna notstrand - 6 juli 2009 11:34


Hej minna! :)

Men du, jag har skrivit lite fel jag menar bohemisk stil är fint! Hade lite synpunkter just ¨då, var lite smått iriterad den kvällen då jag skrev om bohem! det finns många sett att vara bohem, Men det jag försökte komma fram till var att jag älskar den bohemiska stilen!

Ha en bra dag Minna!


Av anna notstrand - 5 juli 2009 21:52


Skorna är nu sålda! tyvär ni som inte var i farten :/

Satt hur fint som helst på dig Lollo, pengarna kirrar vi sen när du har penkis i plånkan! xD Mohahah


Kommentar till Jag säljer mina nya partypumps
Nu är dom mina, Mohahahaha, eller ja.. Så fort du fått dina penkis ;)

av Lojsan den 5 juli 2009 kl 20:21 

Av anna notstrand - 3 juli 2009 17:14


Tänk vad lycklig och glad jag var när jag skulle hämta ut mina efterlängtade skor från Halens, slet upp packetet och insåg att dem var förstora  något besviken blev jag, för halens hade sänt mig fel storlek!  Hell no vad less jag var plus att paketet vad försenat! FÖRBANNAT OSSÅ


MEN?

Är det någon som är ute efter ett par pumps o size 6 = strl 39

Innermåttet på skon är 25-26 cm, pumpsen ligger i förpackning endast en sko är prövad på fot av mig, aldrig gått i dem! Så fina är dem , synd att dem inte passade! BJUD PÅ!



Hör av er till notstrand.anna@hotmail.com eller på bloggen.

lycka till!



Av anna notstrand - 2 juli 2009 18:48


nu drar vi till byyyn! hejsvejs i lingonskogen! ha det bäst allihopa <3!


pics på det snyggaste! woho vad heta vi är, haha vi blev vänner nu vi har bråkat hela ´dan va va löjliga vi är  <3


Sorry att min telefon är från 40-talet bilderna ser riktigt scheva ut !

 föresten min nya tunika <3 finast i världen fynda för bara 50 SPENN! BROTTOM NU HEEEJ!


 

   

Av anna notstrand - 2 juli 2009 15:47


En brud övertalade mig att fortsätta bloggen- what a fu**  I do it!


Gårdagens mysfit

- ja bjussar på två bilder, bli inte allt för läskad! gaag

 

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards