FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av anna notstrand - 15 januari 2009 21:36

shake it and make it, bär smoothie <3

mitt lilla egna recept och så fruktansvärt good, måste gå och göra en ny medesamma!


  • björnbörn, hallon & blåbär - sådär lagom typ 2 dl
  • grädde- bara typ 2 msk
  • mjölk- bara ngr msk
  • en halv chokladvaniljglass- går bra med någon annan
  • vaniljyogurt typ 1 dl
  • naturell yogurt 1dl
  • honung så det smakar lite sött i smoothien

receptet är på ett ungefär man får smutta så allt är bra av alla ingridienser!


lycka till, annapetronella- trevlig torsdagskväll jag ska mysa ner i soffan med min egna smoothie nu <3

Av anna notstrand - 15 januari 2009 17:47

var finns denna kofta att få tag på?




Av anna notstrand - 15 januari 2009 15:50


Skoldagen är äntligen over så sköönt, man bara väntar på att skoldagen ska ta slut så man kan ta bussen hem sätta sig framför datorn och blogga, så nästan att händerna börjar skaka!


Imorgon ingen skola, det är fruktansvärt skönt.. kasnke man kan shoppa lite, eller bara slappa!

har ring och beställt hem en som ska fixa min spegel och min hylla för det ska verkligen bli uppspikat nu! hih..

whateveeer.. nu snackar jag bara en massa skit - sånt som är tråkigt att läsa, fymig!


något vettigt kommer nudå.


PARIS HILTON - yes hon är fin och har altid varit fin i mina ögon.

alla ba förut även nu : blääsh åt hon men jag har alltid haft henne som en "idol" eller vad man ska säga, jag älskar hennes KLÄDER OCH SKOR - hon har sån snygg och bara för aah underbar stil, thats becuse I love her!

men vad har hänt med henne?! hon ser ju förfan ut som ett benrangel nuförtiden? det ser ut som hon ska falla ihop bara hon råkar trampa snett på skorna hennes..


vad kommer hända henne? det sägs att hon bantar ner sig pga någon intervju av någon jättekändis..



I`m sorry for her, Annapetronella


Av anna notstrand - 15 januari 2009 12:50


Min personliga assistent har fixat min bakgrund idag när jag var i skolan, vad tyckte ni om den?!


Av anna notstrand - 15 januari 2009 11:50

svar på en komentar!

 av smex :att du borde färga svart hår, du skulle passa!


Annapetronella: haha, njaee det är inte riktigt min stil, usch nej herregud inte svart på mig, har haft svart underhår typ i 2:an, men inte en chans att jag hade färgat det SVART! no way :P passar bra på dem som är snygga i det men jag skulle blivit alldeles för blek.


ha det bäst mina läsare- Annapetronella


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards