FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av anna notstrand - 28 januari 2009 19:09


Idag är en ikketränings dag. Därför har jag städat garderoben så jag får plats med allt tillomed mina älskade skor- förutom pumpsen under sängen.HIH ;)


tog bort en hylla där jeansen var sorterade bort en hel del skit fan man måste få plats med nya kläder!

Har planerat att köpa nya jeans,teeshirtar & linnen men måste fortfarande SPARA 500 KR MÅNADEN!


sen bara en sak till måste köpa ett photoshopprogram och fixa om mina bilder nu är det så trista! sry for that people :/


FÖRE:



EFTER:

nu har jag faktiskt inget mer viktigt att säga, lite dålig uppatering och bad bloggning men jag lovar det ska bli bättre- vänta jag kommer! :)ha det bäst.- annapetronella

Av anna notstrand - 28 januari 2009 09:48

förlåt för en dålig upptatering, inte meningen men mycket träning och plugg just nu.

´Men jag prioriterar alltid träningen före plugget så då blir det lite småstressigt i slutet när provet är, så sista dagenplugg! :)

nu ska jag gå och locka håret..

gårdagens outfit =)

Hade en satinkjol, svarta leggings, ginatryck teeshirt, skor från dinsko och svart kofta. och blä brunt hår- nästa månad blond igen! <3


haha, man såg inte mycket.

ha det gött annapetronella


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards