FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av anna notstrand - 22 januari 2009 20:49


Jag ska klippa mig och färga håret imorgon klockan 9.30 och jag är verkligen så nervös att mitt hår ska bli misslyckat! =(

Om det blir misslyckat kommer jag dö håret är mitt allt <3

ärligt hårfägen gör utseendet! helt enkelt.


Yes jag har då planerat hur mitt hår ska se ut, om det inte blir exakt så här så blir de inge money för dem heller! punkt slut. bestämt av mig hehe..


brunt,blont, champagne, mörblond ah? något av det slaget ska min hårfärg se ut :)

har hittat en fin hårfärg från hårstudio tidningen



eller vad säg som mig i brunt? snyggt va?

elle blond?


ääh vi ser ju- ha det bäst annapetronella






Av anna notstrand - 22 januari 2009 10:21


jag älskar när jag får mycket kommentarer att svara på det är kul! tacksåmycket =)

jaa, vad ska man skriva för intressant idag då?

hm, jag kanske inte har så mycket intressant att skriva om men jag har en fråga till er iallfall!

SÄG MIG VILLKET ÄMNE SOM ÄR MEST INTRESSANT?


Jag ska skriva en utredande uppsats nästa vecka på onsdag. Jag har ämnen som dessa att välja mellan:

  • Främlingsfientlighet
  • Oprovicerad våld
  • Abort
  • Kroppsutsmyckning ( tatueringar,percingar osv)
  • Klimatförändringar
  • Människans behov av fritidsaktiviteter
  • Gruvbrytning i malmberget
  • Spelberoende
  • Fildelning på nätet ( ladda ner musik,film osv)
  • Vårt behov av sällskapsdjur.

Jag funderar på att skriva om abort, men endå har jag typ lust att skriva om klimatförändringar,spelberoende,kroppsutsmyckning- Jaaa.. haah det blev ganska mycket!



SÄG MIG VILLKet ÄMNE SOM ÄR MEST INTRESSANT?


ha det bäst - annapetronella notstrand

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards