FASHION IS THE LIFESTYLE

Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

det blev en tragedi för hon själv och för mig

Av anna notstrand - 18 januari 2009 20:19

jag påminns av hon varje dag, hon förklarade bort mig med orskaker som gjorde att mina vänner lämnade mig och tog henne, men allt var falskt- enligt henne hatade hon alla falska personer men hon var en sådan själv? ganska komiskt.

hon var en av mina bästa vänner men hon kraschade hela mitt liv så att det blev till en tragedi både för sig själv och för mig.

jag nämner inga namn, men det ända jag kan säga är att sådana människor måste verkligen vara själviska.

Förlåtelsen gav jag till henne- men snacket om mig bara fortsätter, jag vet inte hur man ska uttrycka sig när jag som egentligen inte borde sagt förlåt, men jag måste säga förlåt fast det inte är mitt fel för jag kan verkligen inte gå och vara ´"ovän" med någon hellre är jag mer som en bekant.

men många är fega och vågar inte be om förlåtelse för då tror hon nog att hon tappar sina vänner.

att bygga upp ett helt nytt liv utan en sådan tight vän är mycket svårt, och vänner som man hade tror fortfarande att det är jag som är "falsk" men egentligen deras vän som går med det falska men bakom ryggen.

jag tycker det här är en förjävligt samhälle, så här har det verkligen inte varit på något annat ställe där jag har bott- jag börjar faktiskt helt ärligt börja fundera om människorna här uppe har sin egna attityd och uttryck och syn på människor från något annat place.


skönt att skriva av sig, kändes bra att få skriva av allt från bloggen, hoppas ni förstår mig, hur jag känner mig- annapetronella notstrand

jag är faktiskt otroligt nöjd med min liv just nu, och inget ska få komma mig imellan jag orkar bara inte det just nu- hellre är jag frånvarande!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna notstrand - 11 juli 2010 23:40

I´m shopping asos SALE, Som alla vet så är träskor hett just nu, har minsann ett par modeha tofflor svarta såklart, eller " har " dem inte än,men hoppas det kommer snart med posten! PÅ tal om träskor så kommer nog trenden sätta sig, så d...

Av anna notstrand - 8 juni 2010 23:40

ni som finns kvar av mina läsare, som kikar in här ibland kanske kan vara gullig att svara på en enda litten fråga?  majoriten vinner såklart.   tycker ni att jag ska börja blogga, dvs outfits, osv igen?  :)     ...

Av anna notstrand - 25 maj 2010 14:28

oj, det visar sig fortfarande vara folk som kikar in här :)

Av anna notstrand - 14 februari 2010 12:57


Fan vad jag hatar att skriva blogg, att leva livet är skönare! taca o hej!    ...

Av anna notstrand - 6 december 2009 14:12

Nu är det kalas hos my looover, så gott med fiika!

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards