FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av anna notstrand - 1 mars 2009 22:53


Detta huvudband köpte jag på lindex igår, tycker det är riktigt fränt..

Okej hur många ser man med sånt här`, förutom i kändis och modevärlden?

typ inga alls? Jag är absoulte inte rädd för att testa nya stilar, jag tycker det är svincoolt!  och en sak  I like hippiestyle v


WOOHOH, vad glad man var där då! inte en min lilla annapetronella 

 


 Nicole Richie ser snygg ut som vanligt i hippieinspirerad stil. Snyggt band runt huvudet, små fjädrar.



ha en bra kväll, gonatt och sovgott säger jag efter en tungjobbar dag & kväll! skönt med mycket pengar i plånboken, det är ett behov! kram





















Av anna notstrand - 1 mars 2009 09:19


Syskonen gör sig fina, speciellt den lilla söta Tindra blir nöjd när hon får sitt rosa nagellack, inte någon annan färg utan ROSA! Och det är bara anna som ska göra det för hon gör det finast, säg.


Sötungen är så rar, vill pussahjäl dig min söta Tindra!




Idag ska jag jobba från 12.00 till 22.00 det blir ett tungt pass på Ica, men baskimej mycket pengar i fickan nästa månad! Ni får ha en bra Söndag.

Ha det bäst<3

Saknar min Elin Westman, besök hennes blogg www.flashh.blogg.se

och är sexigast så bli inte för kåt! v


Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards