FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av anna notstrand - 24 mars 2009 19:51


du har faktiskt rött möller, jag gillar faktiskt din atityd, men fick inte så bra bemötande på S.

Jag vet inte, men jag fortsätter bloggen iallfall, just nu presterar jag faktiska inte så högt här.. jag chillar mest och skriver litegranna..


Huvudvärk nu från 12.00 klockan är nu 20.00 är det verkligen normalt?

Ipren funkar inte, och mår fruktansärt illa xS


Saknar min lulebo v , hade vela se innebandy VM i Piteå, men nu är jobbet ivägen :/


Ajamen, nu drar jag hem från Ica vi synes.. dåligt med komentarer men lite fick jag! :) tackar.. det var ngn som missförstod med "hippiestilen" asså jag jag gillar hippieklädeln inte hippeuppförande som typ Kate moss, haschar på och sånt! haha, nejnej stilen menar jag :) kjamizar anna



Av anna notstrand - 24 mars 2009 06:40


PLZ, svara på frågan, behöver den till ett bloggarbete.

Dagens fråga?:

Tycker du att du ska få bestämma över din egna blogg, vad man skriver om osv?


tack ha en bäst dag, kramisar annapetronella

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards