FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av anna notstrand - 23 mars 2009 20:19


På tjat om sune sune sune då tror jag iprincip hela bloggvärlden skämmer ut sig, om du inte riktigt visste det? ex KENZA ? skriver 90 % om sig själv?.

det är så att jag mår bra av att få besökare och komentarer.

Du verkar ju gilla bloggen eftersom du besöker den varje dag, det tycker jag iallafall om, jag känar på det. och jag älskar att stå för mina åsikter, jag skriver precis vad jag vill och jag har många som gillar min blogg! =)


Whats up people. nu är jag tillbaka till Gällivare igen och pojkvännen i Luleå, första natten är tung, resten smärtsamt.


Vad ska jag skriva egentligen, inget om mig själv, det är så trist tycker Sune, så jag skriver om ( hm få se nu?) ROBINSON?


Ja vad tycker ni alla om robinson? Svamligt om något..

beatrice karlsson högg ödlan för överlevnad ? sen- men jag trodde den var giftig så jag lät bli att äta den (SKRATT)


´JAG- eh whoot?


och den dära punkkillen Erik eller vad han hette, kunde inte riktigt bestämma sig- vegetarian på robinson, var lite problem han ändrade sin veg kost till kött om det är nöd, hade aldrig min morbor Janne gjort. En gång vegetarian ALLTID vegetarian, like janne says.


Okejh, alla gnäller fan när dem kom till ön.

Jag tycker såhär, man vet att det är äckligt och skitit ingen mat och allt, men varför gnäller alla så jävla mycket då, dem har ju valt att åka dit själv, så varför GNÄLLA? inte sant? xD


och alla röstade ut kärleksparet, för att det fanns kärlek.. a så är den svartsjuka världen det är trist!



 rätt ska vara rätt, sovgott!


Godnatt sov gott älskar dig kär i dig ses om två veckor älskling v

din annapetronella



Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards