FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av anna notstrand - 3 mars 2009 21:52


Denna bild är tagen för ett bra tag sen , eller i sommras när jag & elin åker från torrasjärvi till luleå och ska shoppa!

Imorgon ska vi dra till luleå och shoppa lös, sen ska vi fara hem till henne och bada jaquzzi, mums <3 fan vad gött, hör av mig imorgon byewest min kära blogg, längtar redan till imorgon då det är en ny blogg dag :)

många kramar  annapetronella 


Av anna notstrand - 3 mars 2009 19:54


WOOOOW - LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-FÖRFAAAAN

Vad ska jag göra för att min blogg ska bli bättre?

kommentera när du ser DETTA!!


LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS-LÄS

Av anna notstrand - 3 mars 2009 18:36


Jag har blivit ganska insperarad av hippiestilen, har gått in lite djupare och hittar en del snyggt med hippie.

Asså "hippie" tycker jag låter lite som en gubbe som har hittat lite kläder från gatan som inte alls matchar och klatschar..

Men i själva verket är hippie en jättepopulär stil och man kan göra den riktigt snygg också, det är snyggt om man matchar rätt- look and learn!


Hippie är mycket utsvängt,olika färger, axelpuffar,stentvättat, mocka, bagy hellt enkelt allt blandat och det är en riktigt chill stil man kan säga lite micha barton stil?




annapetronella love hippiestilen v



Av anna notstrand - 3 mars 2009 18:17


Tjingeling mina underbara!

Jag har varit i full fart idag med barnvagnen, som om jag vore en mamma fast som tur är så är jag syrra till henne, hehe!


På stan fanns det inte ett skit, men på dollar fanns det mycket, gud vad jag älskar dollar$tore det finns mycket bra skit v five toasters av five


Asså dessa sockar är verkligen jättefjolliga jag skojar inte, men jag blev faktiskt kär på första ögonkastet, så jag köpte en av varje!

Snål och snipen är jag ´men dessa sockar snålade jag fan inte på!

90 spenn för 3 par! BILLIGT


psst, godis är ej bra I know , menvafan ska man göra om man är godistroll?




ha en bäst kväll, annapetronella


Av anna notstrand - 3 mars 2009 11:01


Måste ruuusa!


Dagens klädval


Jag valde ett ganska orginellt klädval idag, hihi! man kan ju inte komma uppklädd som om det vore bal på ett kalas!

Ska på stan med mina systrar, så nu måste jag tyvär ruusa till bussen!




Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards