FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under januari 2009

Av anna notstrand - 18 januari 2009 20:19

jag påminns av hon varje dag, hon förklarade bort mig med orskaker som gjorde att mina vänner lämnade mig och tog henne, men allt var falskt- enligt henne hatade hon alla falska personer men hon var en sådan själv? ganska komiskt.

hon var en av mina bästa vänner men hon kraschade hela mitt liv så att det blev till en tragedi både för sig själv och för mig.

jag nämner inga namn, men det ända jag kan säga är att sådana människor måste verkligen vara själviska.

Förlåtelsen gav jag till henne- men snacket om mig bara fortsätter, jag vet inte hur man ska uttrycka sig när jag som egentligen inte borde sagt förlåt, men jag måste säga förlåt fast det inte är mitt fel för jag kan verkligen inte gå och vara ´"ovän" med någon hellre är jag mer som en bekant.

men många är fega och vågar inte be om förlåtelse för då tror hon nog att hon tappar sina vänner.

att bygga upp ett helt nytt liv utan en sådan tight vän är mycket svårt, och vänner som man hade tror fortfarande att det är jag som är "falsk" men egentligen deras vän som går med det falska men bakom ryggen.

jag tycker det här är en förjävligt samhälle, så här har det verkligen inte varit på något annat ställe där jag har bott- jag börjar faktiskt helt ärligt börja fundera om människorna här uppe har sin egna attityd och uttryck och syn på människor från något annat place.


skönt att skriva av sig, kändes bra att få skriva av allt från bloggen, hoppas ni förstår mig, hur jag känner mig- annapetronella notstrand

jag är faktiskt otroligt nöjd med min liv just nu, och inget ska få komma mig imellan jag orkar bara inte det just nu- hellre är jag frånvarande!

Av anna notstrand - 18 januari 2009 19:42

helgen med min älskling var underbar, lite mindre underbar när han berättade att vi kanske bara kan träffas varannan helg, men jag lovar att jag ska se till så att det inte sker. För min skola fungerar inte utan din glädje ditt leende och längtan efter dig min underbara kärleksgoa kille <3

vi har snart hållt ihop i 2 år, ju mer man är med varandra desto mer älskar man och saknar man varandra det kan man kalla en kärlek som håller utan någon som helst sprickor. vi är menade så är det bara- litar på dig min spåfammo :) <3


massa med bilder från den roliga helgen med darling <3

     

 våran kärlekmiddag <3

 

 

tack för i helgen darling <3 ses nästa helg min ostmacka!

jag längtar redan på att få ligga på ditt bröst gubben, hur ska jag kunna somna om inatt utan ditt intill? det kommer bli svårt :/

ha det bäst - annapetronella

Av anna notstrand - 18 januari 2009 10:55

Gårdagens dykfest =)

haha var mysigt att gå med min älskling dit ock käka mat och sånt, ta några shotar & lite beilys ( hur det nu stavas). Jag och älskling skulle på dundret idag, men tror du inte festprinsessan lollo var så jävla bakis att hon inte kunde åka! aahuw lolllo I`m angryy at you! <3 jäkla skit


 

oj? jeppe kör posen..?


gårdagens outfittt


 

 

 

 
 


ha det bäst, annapetronella v

Av anna notstrand - 17 januari 2009 22:34

inget blogg mer idah - nejnej

ska mysa med älsklig ha det gött ni också <3 det ska jag iallfall ha mjummie!


fan va söta vi är baby <3

Av anna notstrand - 17 januari 2009 01:41

kikade runt på populäraste bloggar, aktiva bloggar osv..

sen hittade jag denna blogg http://prostitute.bloggagratis.se/

såkallade prostitute? ehm.. gå in och läs på bloggen så får ni veta mer om prostitution och massa komiska saker?:O

asså? jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den? vafan tycker ni? :O

HELT ÄRLIGT?"


ANNAPETRONELLAA

Av anna notstrand - 16 januari 2009 22:10

myspys och allt sånt mysigt ska det bli kväll med darling, saknat honom otroligt mycket så ni vet.. det hoppas jag han vet osså..

han ser lite uttråkad ut nu i soffan han vill väl att jag ska sluta att hålla på vid datorn, haha.. han är lite snuvig & lite sjuk så jag ska nog stoppa på han ett par riktigt sockar nu av YLLE från min farmor REAL RAGGSOCKAR- som jag skåning kallar dem! haha :)


puss & godkväll med er- love er <3


 

 ha ni nu en mysig kväll för det ska jag då ha!

ha det göttt- annapetronellaaaa

Av anna notstrand - 16 januari 2009 16:45

Äntligen färdig med mammas kök vilken husmor jag har varit idag, det har iprincip typ tagit mig 5 timmar att fixa allt, inkl att jag har städat hela huset vaskat osv.. haha ville bara göra min mamma glad och visa att jag är en duktig flicka =)


nu får ni se reslutatet. glömde ta "före" bild men förut har vi hat typ beiga vanliga gardiner ja, detta blev SUPERSNYGGT som jag vela ha det!


 vad tyckte ni om resultatet ? :) kommentera gärna! skulle vara gullit av er.

  

 

 

 jaa du vad kostar nu allt? japp det ska ni få veta allt var sammanlagt 600kr

  • mönter panelgardiner 199 kr - jysk
  • Panelstång 50 kr- dollarstore
  • svarta panelgardiner 50 kr - dollarstore
  • krukor 30 kr st- dollarstore
  • katten 30 kr- dollarstore
  • ljuslyckta per st 10 kr- dollarstore
  • duk 50 kr- dollarstore

ha var nog allt- ha det bäst HUSMOR


Av anna notstrand - 16 januari 2009 11:39

Fan så mycket jag har planerat idag, det är inte klokt!

jag är ensam hemma idag tills Jesper min darling kommer ikväll, och jag har bestämmt mig att jag ska göra mamma en tjänt och göra fint hemma!

så jag ska på stan och shoppa panelgardiner och panelstång för att byta gardiner, sedan fixa lite acceoarer på bordet bara för att få köket fint.

Jag kan tänka mig att mamma kommer bli jätteglad!

Ni får se hur resultatet blev- mer om det ikväll


Ha de gött måste rusa till busssen den går snaart!


ha det bäst, annapetronella

Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards