FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under mars 2009

Av anna notstrand - 28 mars 2009 23:07


trött som ett bääää -lamm, måste sova nu! jobbigt pass idag.

nattinatti sovgott, nu ska jag räkna lamm i ögonlocken!



 


Av anna notstrand - 28 mars 2009 10:20


Åh grejen är det att jag har inga ica-jobb kläder, så jag får skita ner mina egna kläder, tro mig man blir sjukt skitig och jobba på Ica.

tur är väl det att det finns tvättmaskin!


Håret blev snyggt! Jag var jätte orolig att slingorna skulle bli bruna och blanda sig med mitt andra blonda hår och då blir det en gråaktig nyans.

Jag bedde till Gud i duschen att det skulle bli bra, tack gud för min nya nyans i håret <3


fukk, har ingen kamera hemma pappa tog den till skellefteå, måste nog köpa en egen? Har ni någor tips på någon chick kramera?


Hejsvejs i lingonskogen, nu drar jag till jobbet!



Av anna notstrand - 28 mars 2009 09:29


Nu är färgen i håret, har varit helt ensam i natt vaknade 8.30 och fick för mig att jag skulle slinga mitt hår lite gylleneblont, så då drog jag lite slingor i håret, men INTE slingmössa det blir så fläckigt!

ska bli kul och se hur detta resultat blir, hihh!


typ 5 min kvar tills jag ska skölja ut det, aahw pirrit hoppas det blir bra!

Igår var det jobb för mig 15-22 och idag 12-22 ush så många timmar, men mycket pengar!


bland annat tandblekning blir mina pengars vän! från www.dentway.com


ha en solig dag, det är det här i Gällivare iallafall!

pusspuss, annapetronella - älskar dig hjärtat <3


Av anna notstrand - 27 mars 2009 09:14


Passa på nu när ni har chansen, FRI FRAKT på ww.nelly.com 23-29 mars


 

Sätter sprätt på solbrännan

 499:-, 299:-

Nelly  Shoes - LackNelly  Shoes - Mari

partypumpsen i stekhettan

249:-, 299:-

Nelly  Shoes - RibbonNelly  Shoes - Christie

snakeimitations pumps, fasiken så snyggt!

199:-, 499:-

Nelly  Shoes - Snake ImitationFriis&Co - Aurleia

GRYMT FRÄSHA!

249:-,299:-

Nelly  Shoes - BiasiaNelly  Shoes - RJ


Någon som kan berätta om storlekarna är små eller stora i storleken?

All theese shoes from www.nelly.com



Av anna notstrand - 26 mars 2009 20:58


Den är fin, den vill anna ha! älskling? vill du ge den till din älskling?

svart elle denna färg?

Av anna notstrand - 25 mars 2009 21:43


 

Förra helgen befann jag mig i Byn torasjärvi med hjärtat  <3


massor av fina bilder kommer häär!


 

 

 

  

 

  

 
 

 

 
 


Nu får ni ha det bra mina läsare, hoppas bloggandet duger för idag.

Ha det bäst annapetronella.

Av anna notstrand - 25 mars 2009 12:01


Tack mina läsare, då vet jag! :)


Svar : Men jag gillar klädstilen fortfarande inte livsstilen på hippie!

är den någon som förstår mig hur jag menar? kolla på bilden, då förtår du nog just looken för hippie är otroligt fräcsh, vad tycker ni?




Have a good people, annapetronella














Av anna notstrand - 24 mars 2009 19:51


du har faktiskt rött möller, jag gillar faktiskt din atityd, men fick inte så bra bemötande på S.

Jag vet inte, men jag fortsätter bloggen iallfall, just nu presterar jag faktiska inte så högt här.. jag chillar mest och skriver litegranna..


Huvudvärk nu från 12.00 klockan är nu 20.00 är det verkligen normalt?

Ipren funkar inte, och mår fruktansärt illa xS


Saknar min lulebo v , hade vela se innebandy VM i Piteå, men nu är jobbet ivägen :/


Ajamen, nu drar jag hem från Ica vi synes.. dåligt med komentarer men lite fick jag! :) tackar.. det var ngn som missförstod med "hippiestilen" asså jag jag gillar hippieklädeln inte hippeuppförande som typ Kate moss, haschar på och sånt! haha, nejnej stilen menar jag :) kjamizar anna



Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards