FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under mars 2009

Av anna notstrand - 7 mars 2009 16:11


Inte bara det att jag var med världens finaste solstråle, så kom solen också fram tyder på en äkta kärlek med Jesper v


Idag har jag och älskling vandrat runt på stan, var även med snällhampus, han är så go, vi käkade på dag och berts, jvl go tacotallrik! mjummie


dagen blev lyckad tillslut, även fast darling var morgonvaken halva dan! inte konstigt egentligen, väckte han klockan 8 för att hinna med dan´,hih


ey just de, träffade ¨på david och sköna max på stan, sköna grabbar men orkade bara inte prata idag, inte min dag.. sry boy:s


Dagens outfit v Jag älskar kjolen



ha en bra kväll, pusspuss v annapetronella

(Glöm för fasiken inte den tragiska melodifestivalen)



Av anna notstrand - 7 mars 2009 09:51


Här är min shopping som är såå välkommen till min garderob! me like v


berättar vad allt är, början från höger längst upp sen neråt

  • blommigklänning från H&M
  • jeansdemin leggings, Vila
  • jeans demin skjorta, ginatricot (bälte tillhörde ej)
  • kjol med rosor, ginatricot
  • blåblommig kjol, H&M
  • pink panther mjukiströja, Cubus
  • pippilångstrump tröja, Vila
  • mjukis-sett rosa, Veromoda
  • leggins, Åhlens

Asså jag orkar inte skriva vars smyckerna kommer ifrån, det får ni baskimej fråga mig om ni är intresserade! =)


kramkram, v annapetronella


'

Av anna notstrand - 6 mars 2009 18:30

 


Den är inte bara snygg, den är läcker som jag.

ha en go kväll allesammans, Kisses v annapetronella


Av anna notstrand - 6 mars 2009 18:21


blev mina jeansleggings, inte dem nya utan mina "gammla" och en sk. pippilångstrumptröja.


Pippilångstrumptröjan var verkligen min stil, det håller jag med om elin, den är verkligen anna! Hittade den på Vila med ett sportlovspris för 299 :-


Jag har inte haft en mössa på hela vintern som jag har trivts i, hittade min dröm igår, Kask 350:- tipsar jag på?


har massa nya saker, men is inte fota det nu när jag är med darling v

 


puss puss v annapetonella



Av anna notstrand - 6 mars 2009 09:55


Godmorgon underbara v


Är med älskling nu i Luleå, lämnade min elin igår från Boden, auw saknar henne  <3


Nu ska älsklings famlij till någon place och åka pulka och madrass och grilla sånt familjekul! sånt gör vi typ aldrig hemme, finns ej någon tid för det så det är kul att det händer något sånt här.

stan har jag redan gått igenom, så den är gjord , whatever då åker man madrass och har kul istället och få umgås med min lover.


Nu ska jag klä på mig varma kläder så jag inte fryser, pusspuss v annapetronella




Av anna notstrand - 5 mars 2009 21:24


 

Fan vad den här bilden var bäst, jag med min nya pinkdress och elin med pink tröjan? .:O ehm, hello pink lady?`I love pink baby nat you? but, we are two! hihi








Av anna notstrand - 5 mars 2009 12:19


Hej mina underbara finaste!


min dag i går var skitrolig, jag vet inte riktigt hur mycket vi skrattade tillsammans, óch hur kul vi hade det i luleåshoppingstad!


Jag har varit och kikat på hm:s webbshop och insett att dem har fått in en hel del vårnyheter, bland annat ett par skitsnygga gladiatorskor, dem hade gärnat vilja hamnat i min shoppingbag v

men jag handlade nog för 1500 kr eller mer igår,! HOHOOHO"

men nu ska vi ätafruktost, sen baka o massa som vi inte har hunnit med igår! Ha det bäst v annapetronella

www.hm.se



Av anna notstrand - 4 mars 2009 20:15


Jag har så jävla kul med elin,jonte och ardvisjaur nu!

jag har fan inte tid att blogga!!


pussar annapetronella


Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards