FASHION IS THE LIFESTYLE

Alla inlägg under mars 2009

Av anna notstrand - 17 mars 2009 18:47


Jag tycker så jävla synd om han, tänker på han varendra dag.. måste nu uttrycka mina känslor för den underbara Patrick Swayze och hans filmer v du är underbar på att dansa le i dirty dancing movie, i love y <3


Den amrikanska dansaren Patrick Swayze väntar in sina dagar efter att ha drabbats av cancer i bukspottkörteln, han är bara 55 år nu, och kan inte leva mer än 5 år till med en sådan cancer eftersom att sjukdomen är begränsad, det är förjävligt! Jag skojar inte så mycket jag sörjer för honom, att se filmen där han är danslärare till den söta flickan dem dansar på brädor och ALLT, och NU vad är han NU?

Jag tänker såhär, han vaknar upp varje morgon & tittar sig i spegeln och tänker- dirty dancing star? jag är fan ingen dirtydancing star, jag är en gammal man som väntar in sin död.


Patrick Swayze du är bäst i rollen dirty dancing, du ägde allt! synd att du inte kan läsa det, men jag hoppas du lever  livet när du har det nu!


 DÅ


NU!





Av anna notstrand - 17 mars 2009 09:11


tjaa ni som läser!

Just nu sitter jag i datasalen och ska skriva på min rapport om alzheimer.

Det är inte direkt sådär svinskoj, men faktiskt väldigt intressant hur hjärnan påverkas av sjukdomen.


Nu ska jag inte försöka leka einstein eller något, för så smart e fan inte jag blondie! hihi, ska gå in och kika lite bloggar nu ;)

Dagens klädval kommer senare idag, OBS! ( Om jag hinner)


kisses v Annapetronella









Av anna notstrand - 16 mars 2009 13:37


Ett rockigt klädval blev det idag.

stressad som fan är jag!!

  • skoterkurs
  • träning
  • alzheimerrapport
  • APU-uppgift ( försenad)
  • ätaa

Min rockoutfit

 


Hoppas ni har en mindre stressig dag än mig!, annapetronella

Av anna notstrand - 16 mars 2009 10:04


 

Nu är mitt nya liv på gång! (Y) äntligen..


Måndag morgon började med havregrynsgröt och ett sportknäckebröd, det smakade nyttigt kan man säga, nyttigt är bra för kroppen.

Många säger nu jag ska jag sluta, sen blir det inget av det.

svammel säger jag, nu säger jag en sak då är det så.

jag strävar efter beachbody-09, Jag ska.- finns inget ord "ids inte" i min hjärna nu.








Av anna notstrand - 15 mars 2009 17:18


 just nu känner jag mig som ett fetto, ush bara så äckligt fet!

Gi vore ngt för mig nu... men egentligen ett friskare liv utan Godis!

Om man nu vore så vettig..


 



Av anna notstrand - 13 mars 2009 12:33


Var med min mor och min syster på Lindex för någon dag sedan, och hittade allt det här för 100 kr. Varje  produkt kostade 10 kr.

varför dem sålde ut för 10 kr /produkten var för det var fjolårets utrensning.

allt för endast 100 kr! thats cheap! xD








Av anna notstrand - 13 mars 2009 12:23


kort dag i skolan, det är ett stort + , love it <3

Idag åker jag till Boden, hjärtat kommer lite senare dit får jag hoppas, hans söta underbara fina farmor kommer och hämtar mig, asså det är inte min riktiga men det känns som så, utan min riktiga bor i Lund min hemstad v

ni får ha en sån perfekt dag som möjligt jag ska packa lite smått nu, kisses.

Ey föreseten, tomorrow goes ikea  in haparanda, inget man får missa! 



ha en fett nice fredag kramar annapetronella v



Av anna notstrand - 13 mars 2009 09:29


HÖGLÄSNING av en engelska text, omg


Läraren: Ja anna det är din tur att läsa A nu.

Anna: javisst, ehm.. the house with? oh no shit FUKKFACE ( ASG)

The house with the red roof..

linno: what? :O

bakgrunden: vad sa du? :O

Läraren:ASGARV!! xD

Jag: hahahaah, jag sa fel så det blev fukkface .


Presentation


Hej mitt namn är annapetronella här på min blogg skriver jag om allt möjligt,shoppingvänner & allt kul,jag är en glad och positiv tjej älskar att umgås med min mina underbara vänner och ha kul! hoppas ni trivs här!

Omröstning

Vad är du?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

anna


Ovido - Quiz & Flashcards